• Bütün faaliyetlerimizde müşteri memnuniyetini göz önünde tutmak ve bu doğrultuda ulusal ve uluslararası kabul edilmiş değer ve standartlara uygun ürün ve hizmet sunmak.
  • Tüm personele kalite bilincini yaymak eğitimlerle bilgi ve becerilerini artırmak, takım çalışması prensibini benimsetmek ve böylece sürekli gelişme faaliyetlerine katkıda bulunmalarını sağlamak.
  • Kalite, verimlilik ve zamanında teslim şartlarını her aşamada yerine getirerek maliyetleri azaltmak ve müşteri memnuniyetsizliklerini önlemek.
  • Belirtilen prensipler doğrultusunda müşterinin ve çalışan personelin firmamıza duyduğu güvenin sürekliliğini sağlamak.
    Şirketimizin kalite politikasıdır.


Reçber Kablo, Yönetim Kalite Sisteminin ISO 9001:2008 standartlarına uygun ve sürekli gelişmeye elverişli bir yapıda kurulması ve yönetimi konusunda gereken kaynakları tahsis etmek konusunda kararlılığını her daim muhafaza etmektedir.